Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Παιχνιδάκια

Έχει τρυπήσει ο Κόσμος με τρόπο ακατάστατο - έχει γίνει σαν ελβετικό τυρί, τυρί έμμενταλ. Οπότε τρέχω και βουτάω αχόρταγα μέσα στις τρύπες, μέσα στις σχισμές και χαραμάδες, γλιστράω στα τοιχώματα της όποιας πραγματικότητάς του και βρίσκομαι σε άλλη θέση (θυμάσαι το  παιχνίδι "φιδάκι", ή έστω, το αγγλικό ανάλογο "snakes and ladders" ;;;).
Βρίσκω ακαταμάχητα γοητευτικούς αυτούς τους Προσωρινούς Κόσμους, που γδύνονται όλη τη σοβαρότητα και την οριστικότητα της πραγματικότητας. Τους βρίσκω εκστατικούς και απόλυτα Ερωτικούς. Φλερτάρω με τους Κόσμους τούτους και μπαινοβγαίνω στις εναλλακτικές πραγματικότητες με την άνεση που μου έχει εξασφαλίσει η οργιώδης φαντασία μου. Ο οποιοσδήποτε  "φυσιολογικός" συνοδοιπόρος θα εκνευριζόταν με αυτήν την "φαντασιόπληκτη" αντίληψη του Κόσμου με τον ίδιο τρόπο που εγώ βρίσκω τους "φυσιολογικούς" βαρετούς και μονότονους, κάτι σαν πολυκαιρισμένη σούπα αγορασμένη σε μικρό συνοικιακό μίνι μάρκετ.
Χοροπηδάω λοιπόν εκστατικά, και η απόλαυση κάθε ρανίδας αντίληψης είναι σε οργασμικό επίπεδο.
Προσωρινές Πραγματικότητες, οριακές ισορροπίες, σας αγαπώ!

11 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!
    ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ, ΜΕ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΞΥΠΝΗΣΕΣ ΣΗΜΕΡΑ!

    ΚΑΛΟ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΚΟΛΥΜΠΙ... ΣΤΑ ΒΑΘΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. με τέτοια διάθεση, κατι πολύ καλό συνέβει χθες!

    είπε ναι στην πρόταση γάμου;;;

    (έτσι για να προσαρμόζεσαι στην πραγματικότητα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερούδια παντοτινέ μου.
    ξύπνησα, έχοντας στο μυαλό μου πράγματα. έτρεξα στη βιβλιοθήκη και έπιασα το homo ludens του herman Huizinga. έτρεχε το μυαλό μου πίσω, πολλά χρόνια. σα κύμα κλωθογύρναγε...
    Κολύμπι δεν προβλέπεται ακόμα, όγω δουλειάς - θα έρθει κι αυτό όμως σύντομα.

    Ριάκι,
    τίποτα δεν έγινε εχτές. Δουλειά, δουλειά, δουλειά, απλά. ¨ολα καλά όμως, κέφια έχω, μπόλικα. Ούτε έκατσε τίποτα, ούτε πρόταση, τίποτα. Απλά κέφια και μπόλικη ονειροβασία!

    Δραπετάκο, δυστυχώς όχι ακόμα διακοπές - δε θ αργήσουν κι αυτές όμως. εσύ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τώρα εσύ ή έκανες καλό σεξ ή κάπνισες κανένα φυτό που ξεράθηκε από τον ήλιο στη γλάστρα.
    Χμμμμμ... ποντάρω στο πρώτο. :-PPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τρελλαίνομαι! τρελλαίνομαι!
    Να ρε συ... αυτό εννοούσα όταν έλεγα ότι αρνούμαστε να... "μεγαλώσουμε", όπως το εννοεί ο πολύς κόσμος...
    Διάθεση!!!!! Διάθεση να ρουφήξεις την ζωή! Να γλύψεις και το κοκκαλάκι..
    (σήμερα έχω κι εγώ! πωπω τα μυαλά στα μπλέντερ!)

    Φιλιάαααα!!! καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λευκή μου, δυστυχώς,
    ούτε σεξ έκανα, ούτε φυτύ κάπνισα...
    Αλλά τα κέφια μου είναι αυτοφυή.
    Όχι ότι θα έλεγα όχι σε λίγο καλό κεφάτο σεξάκι βέβαια, απλά it was simply not the case.
    όσο για το καπνιστό φυτό,
    μπαααα, δε με φιάχνει με τίποτα.
    Προτιμώ το σεξάκι, ή έστω, λίγο καλό γλυκό βύσσινο!

    Αμφίπολε,
    Να τη φάμε τη Ζωή! Να της γλύψουμε και το τελευταίο κοκκαλάκι! Μέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αφού δεν καπνίζεις το ξεραμένο φυτό στη γλάστρα, μήπως είσαι στην Κρήτη και πίνεις ρακές;
    καλές διακοπές Πιπέρη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΠΕΡΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ-ΦΙΛΕΣ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ Ο ΝΕΟΣ ΜΗΝΑΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΑ ΣΤΗ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κόφι μαγκ, ↲
    διακοπές, ναί αλλά όχι κρήτη. Μάνη ήμουν, και ξεκουράστηκα καλά. Τώρα έχω γυρίσει εδώ κ 10 μέρες κ έχω ξεχάσει τ όνομά μου απ την πολλή δουλειά! Η επόμενη αργία σε 345 μέρες!↲↲σκρουτζάκο, άντε , καλή αρχή σε ό,τι κάνεις, να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι γίνεται ω Αρχιτέκτονα-ημίθεε; πιάσαμε αράχνες εδώ μέσα ή μου φαίνεται; :Ρ
    φιλώ σε εκ Βιέννης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή