Κυριακή 22 Απριλίου 2012

Για πέταμα



Προχτές ξύπνησα και είδα Ήλιο.
Ήλιο. Μπόλικο, γεμάτο, σα να μπουκώνεσαι γαλακτομπούρεκο.
Χόρτασα που τον είδα.
Γδύθηκα αμέσως, έβγαλα τα φίλτρα από τα μάτια μου.
Ξήλωσα, χάλασα  γρήγορα τον τοίχο με έναν κασμά που είχα κρύψει πρόχειρα στο μαξιλάρι μου
και πήδηξα από το παράθυρο.
Το αεράκι μου δρόσισε το μάγουλο και τον εγκέφαλο.
Το σώμα να χαϊδεύεται στο κενό,
τα χέρια ανοιχτά, τα πόδια μου καθόρισαν την πορεία με τα μάτια.
Πρωινή υγρασία και η άνοιξη μυρίζει ανάμικτα λουλούδια.
"τί παράξενο", σκέφτηκα μουσική, και πέταξα προς το αγαπημένο μου μέρος - τη Θάλασσα.
τα σκάφη στα πόδια μου, και ο αέρας να μου δροσίζει το στήθος.

Βγείτε έξω και σεις. Πεταχτείτε να δούμε μαζί τη θάλασσα!

13 σχόλια:

  1. αχ τί όμορφα που τα λές. σαν να μπορούσαμε να το κάνουμε όλοι μας αυτή την στιγμή. Καλό σου απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαλεράκο, γιατί να μη μπορούμε όοοολοι να το κάνουμε;
      Βάλε μουσική, κλείσε τα μάτια, και πέτα ψηλά.
      Fly as high as the sky, που λένε και οι πολύ αγαπημένοι μου Maiden.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Ειδικά εσύ ρε Πήτερ Παν, μπορέις! πάμε μια βόλτα στη Never Neverland!

      Διαγραφή
  3. Εγώ λέω με τέτοιο όνειρο, λεφτά θα πάρεις!

    :-)))))))

    *αν και με τέτοιες όμορφες εικόνες τι να τα κάνεις τα λεφτά;*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παπάρια λεφτά θα πάρω! Δεν τολμάω να ξεστομίσω πόσα μου χρωστάνε. Αλλά αφού δε θα τα πάρω ακόμα, όπως και νάχει, τουλάχιστον να το απολαύσω, σωστά;
      Σιγά μην κάτσω να σκάσω!
      Πάμε για πέταμα αν δεν πετάμε!

      Διαγραφή
  4. έχω φύγει, έχω φύγει σου λέω τώραααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καιγω, δεν είμαι εδώ.
      Μου θύμισες μια φορά, στογραφείο, πνιγόμουν στη δουλειά και χτυπάει το τηλέφωνο. (περίεργο)
      Το σηκώνω θυμωμένος, λέω "Δεν είμαι εδώωωωωω!", χωρίς να αφήσω τον άλλο να μιλήσει, και το κλείνω απότομα.
      μετά από λίγο, ξαναχτυπάει, το σηκώνω μέσα στη γλύκα.
      "Παρακαλώ;"
      "καλά, δε θα το πιστέψεις", μου λέει η ξαδέλφη μου,
      "πήρα πριν από λίγο, μάλλον έκανα λάθος, το σήκωσε κάποιος τρελός και μου είπε ότι δεν ήταν εκεί!"
      "μάλλον δε θάταν εκεί", της απάντησα, και κείνη είχε μείνει άφωνη.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Να βγω...
    αλλά αναρωτιέμαι τί άλλο κρύβεις κάτω από το μαξιλάρι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω μαξιλάρι. κοιμάμαι ανάποδα κάτω από τα κλαδιά, με τα μάτια ανοιχτά για να μη χάνω χρόνο από τη ζωή μου...

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. και γω χαμόγελα κιχλάκι. και ξανά χαμόγελα. Μόνο χαμόγελα. Δεν έχω από τα άλλα... (τέλειωσαν)

      Διαγραφή