Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2009

Το Μαγικό Φίλτρο

Απαξιώ να μιλήσω για χειμώνα (πεισματικά) με 123 βαθμούς Κελσίου έξω - εχτές έτρεχα κ δούλευα κ έλιωνα στη ζέστη-. Σίγουρα όμως αποδέχομαι ότι έχουμε μπει στα βαθιά με τη δουλειά και έχει εξανεμιστεί κάθε απομεινάρι αίσθησης από διακοπές και ελεύθερο χρόνο.

Πάραυτα, προσπαθώ να βάλω σε λειτουργία τον "κόφτη", αυτό το περίεργο μηχανηματάκι στο πίσω μέρος του εγκεφάλου που μετά από ένα όριο επιχειρεί να διαφυλάξει την ψυχική σου υγεία. Τί θέλω να πω: Τρέχεις, πήζεις, πιέζεσαι, εκνευρίζεσαι. Ωραία. Και ελάχιστα πριν αρχίσεις να φωνάζεις και να βγάλειςς από την τσέπη το όπλο και να τους πυροβολείς όλους, έρχεται ο Κόφτης, ενεργοποιείται το Μαγικό Φίλτρο, η μαρμίτα που έπεσες μικρός (μα τον Τουτάτη) και η πραγματικότητα παίρνει τη μορφή που θάπρεπε να έχει.


Η Όραση αλλοιώνεται, το συναίσθημα εντείνεται, τα νεύρα αποκοιμίζονται, και τα πράγματα μαλακώνουν. "Τί πίνεις και δε μας δίνεις;", ρωτάνε φίλοι. Τίποτα. Αλλά νοιώθω πράγματι σαν τον Οβελίξ. Έχω το φίλτρο μέσα μου. Απλά γουστάρω που είμαι ζωντανός. Ερωτεύομαι τη στιγμή και με ένα φιλοσοφικό λόγο "βρε δε μπάνε να ..." τα πράγματα παίρνουν μια πιο χαλαρή απόχρωση.


'Ενα παράδειγμα. Η οδός Στουρνάρη. Πιο κέντρο δε γίνεται. Βουή, κόσμος, πανικός, κινητά.
"άντε και...", και κλείνει το κινητό, η βουή χάνεται, σα να χαμήλωσες το βόλιουμ, τα αυτοκίνητα κινούνται γλυκά, νωχελικά, σα φύλλα από πικροδάφνη στην ανατολή αυγούστου μετά από ξενύχτι.

Μετά από ένα σαββ/κο με φουλ δουλειά (αρχίσαμε πάλι), σας φιλώ με την ευκή μου να είστε καλά, καλοδιάθετοι, να διώξετε μακριά τους κακούς, να σκοτώσετε τα τερατάκια, να πάρετε το σπαθί και να αλλάξετε πίστα. Δεν πάμε για χάϊ-σκορ, πάμε να απολαύσουμε το παιχνίδι.

13 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίος! Τώρα μπορούμε να σε αναγνωρίσουμε... Είναι ωραίο αυτό το ύφος το ΑΛΛΟΥΟΥΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακριβώς! Να απολαύσουμε το παιχνίδι!
    Γερά με τσαμπουκά, έτσι κι αλιώς μπορεί να μην κάνουμε το high score όπως λες, αλλά θα καταφέρουμε να έχουμε τη στιγμή ηρεμίας που χρειαζόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ουφ.
    Πού το βρίσκεις το κουράγιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αυτός ο εσωτερικός κόφτης είναι ό,τι πιό χρήσιμο για έναν εγκέφαλο! Δυστυχώς εμένα δεν λειτουργεί πάντα εγκαίρως, αλλά πάλι καλά, υπάρχει.
    Καλημέρα happypepper!
    Ηλιόλουστη, χαμογελαστή και αισιόδοξη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θελω κι εγω το λογισμικο γι'αυτον τον κοφτη!
    Επισης, ΚΑΙ τη συνταγη για το μαγικο φιλτρο του «τα-βλεπω-ολα-ροδινα,-δεν-πα-να-καιγεται-ο-κοσμος-ολος»!!
    Θα σου ειμαι υποχρεωμενη!!

    Καλη μερα!

    (λεμε τωρα....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Sulpice,
    το ύφος το αλλού, πολύ μου άρεσε!
    Είμαι όμως και ρεαλιστής - με τό να πόδι εδώ και με τ άλλο εκεί. Αναζητώντας μια κάποια ισορροπία...

    Gi Gaga,
    κατ αρχήν να συ πω ότι έχω κάνει καμιά 10αριά σκίτσα με αγελαδίτσες και δε μ αρέσει κανένα. Αναζητώ κάτι λίγο πιο "διαφορετικό". Αν δε βρω αυτό που θέλω, δε σου δείχνω κανένα.
    Όσο για το "γερά με τσαμπουκά", νά σαι σίγουρος!


    Λευκή μου,
    ειλικρινά δεν ξέρω που το βρίσκω. πάντως,μη νομίζεις, δεν το βρίσκω και πάντα...


    Μέρμυ,
    μεγάλη ιστοριά ο κόφτης. Τελευταία βέβαια, μου κάνει κάτι διαλλείψεις και τον έχω πάει για σέρβις!

    Serendipity,
    του κάνω κάτι upgrade αυτόν τον καιρό. Μόλις τον ξαναστήσω στον στέλνω με κούρριερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ναι... γιατί αν δεν βάλουμε τον Κόφτη, το highscore το'χουμε στο τσεπάκι!
    χαχαχαχαχαχαααα!!! :)))
    Άρα...
    Κόφτης και πάλι κόφτης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Περισσεύει μερίδα από το φίλτρο;;

    :)

    Καλή σου εβδομάδα! Μας έφτιαξες τη διάθεση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Lilith dear,
    μεγάλη ιστορία ο κόφτης. Αν μάλιστα καταφέρω να αποκτήσω και το Μεγάλο Διακόπτη, τότε κλείσαμε!

    Crazy Chef,
    καλωσήρθες! Ο κόφτης αν μπει σε λειτουργία, είναι auto play - δε χρειάζεται κέρματα. Καλό, ε;

    Αα,
    Θα φωνάξω τον Πανοραμίξ να μοιράσει τις μερίδες. Είναι έξω οι Ρωμαίοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑΚΙ!
    ΝΑ ΠΑΕΙ Η ΜΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΛΑ..ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ!
    ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ
    ;P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @happypepper: Με σκλαβώνεις! Δεν είναι ανάγκη να ξεπατωθείς όμως, ένα πορτραίτο της Mona-Cow-Lisa θα με εξυπηρετούσε (οι παραγγελίες χρεώνονται; :PPP)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λοθάκι,
    καλημερούδια. Πέρασαν μέρες και δε φάνηκα. Πολύ τρέξιμο και όχι ιδιαίτερα κέφια (τσάμπα η μαρμίτα δλδ). Οπότε είπα να πω και γω μια καλημέρα...

    GiGaga,
    Μη νομίζεις - το έχω δει λίγο πεισματικά. Αναζητώντας, διαπίστωσα ότι η αγελαδίτσα είναι αγαπημένο Logo σε πολλά αντικείμενα. Την κάνουνε ποτήρι, κούπα, τυρί, κουδουνίστρα, κουτάλα μαγειρέματος, και ό,τι θες. και γω έχω ψιλοτσαντιστεί γιατί δε θέλω να έχει σχέση η δική μου με αυτουνώνε...
    Δε θα στην αργήσω όμως άλλο. Και μη μεε παρεξηγείς. Αν δε μου άρεσε, δε θα ασχολιόμουνα και θα στο έλεγα μπαμ στη μούρη. Απλά αν δε μου αρέσει αυτό που βγαίνει, δεν το δείχνω κιόλας. δεν κάνω κάτι για να το κάνω, για ξεπέτα.
    Φιλιά πολλά, καλό υπόλοιπο κυριακής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή