παρακαλείται θερμώς όποιος καταλαβαίνει , έστω και λίγο, το παραπάνω σχόλιο που μου έκαναν, να μου το εξηγήσει ελαφρώς, διότι εγώ είμαι τελείως βλάκας. Ευχαριστώ.
www.peugeotshow.com οι κατάλογοι www.classicrendezvous.com/France/French_parts.htm για εξαρτήματα, ιδίως ντεραγιέ
ελπίζω να το βρεις στο πρώτο site αλλιώς βλέπουμε βοηθάει αν ξέρεις περίπου το έτος ή τη δεκαετία δες το σήμα στο λαιμό αν το λιονταράκι είναι ανάγλυφο βιδωτό είναι του '70 αν είναι ζωγραφιστό με άσπρο περίγραμμα του ΄80 σημείωσε και τον αριθμό πλαισίου να τον έχεις (στο σκελετό κάτω από τα πετάλια)
thanx alot for the sites. θα πρέπει να πάω μακριά για να βρω το ποδηλατάκι, οπότε δε θα έχω άμεσα τον αρ.πλαισίου. Πάραυτα, το ανάγλυφο αλογάκι το θυμάμαι πολύ καλά - είμαστε συνομήλικοι...
Κοκό, είδα τo site, δεν είμαι και πολύ σίγουρος, αλλά το πρώτο μου ποδήλατο ήταν 100% το NS22 του 1972 σε πορτοκαλί (γενναίες τούμπες - μέχρι στη θάλασσα έχω μπει μαζί του!!!) και το επόμενο (με το οποίο πήγα στο νοσοκομείο) ήταν κατά 99% το PR10 του 1975. Τώρα που μιλαμε είναι κλειδαμπαρωμένα σε ένα υπόγειο στις Σπέτσες. Έχω χάσει εντελώς επαφή, και δεν έχω ιδέα αν τα φέρω εδώ πού μπορώ να τα φτιάξω και πόσο θα μου στοίχιζε. Αληθεια, από περιέργεια καθαρά, το PR10 πόσο θα έκανε αν το έπαιρνα σήμερα;
Σήμερα δεν φτιάχνονται πια αυτά τα ποδήλατα, υπάρχουν μεν ποδήλατα Peugeot από to 2006 αλλά καμία σχέση, μόνο κατ΄ όνομα. Ένα παλιό κουρσάκι δεν πιάνει πολλά, συνήθως 150-250 σε καλή κατάσταση, και ανεβαίνει ανάλογα με την μάρκα, τον τύπο και τι περιφερειακά έχει. Ειδικά στα Peugeot πιο σπάνια είναι τα PX10, αλλά δεν έχω ιδέα πόσο δίνονται. Μια καινούργια κούρσα σημερινών εταιρειών πάει από 400-750 και ανεβαίνει. Τώρα το κόστος για να τα φτιάξεις εξαρτάται από την κατάστασή τους, και τι θες να βάλεις επάνω, προσωπικά έδωσα για λάστιχα, σαμπρέλες, σέλα, πετάλια, ταινία τιμονιού, φωτάκι, αντάπτορα τρόμπας και σαμπρέλα ρεζέρβα περίπου 100, και 17 τα εργατικά σ΄έναν καλό ποδηλατά που ήξερα από παλιά, αν το αποφασίσεις ειδοποίησε να σου πω. εξάλλου θα μπορούσες να του το πας και για μια εκτίμηση και μετά αποφασίζεις. ελπίζω πάντως ότι αφού τα είχες σε εσωτερικό χώρο δεν θα θέλει τίποτα ο σκελετός, δες πόση σκουριά έχει, αν είναι μερικά επιφανειακά σποτς δεν πειράζει, ίσως χρειαστούν μόνο τρίψιμο τα χρώμια, όπως έκανα εγώ (είχαν και αλμύρα από τη θάλασσα επάνω!).
Κοκό μου καλημέρα, πως τον σβήνω τον κινέζο; πατάω επάνω του; δε βλέπω κανένα "κουμπί" για ντιλίτ... Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφοφορίες του ποδηλάτου. Μόλις φτάσω στο σημείο να κάνω τις αλλαγές θα σε ενοχλήσω...
Ιός;;;;;; με βλέπω να αλλάζω ανάρτηση... Φιλιά.
Λοθάρα, περίεργη η ζωή σήμερα. (έχει και ac/dc s;hmera...) filia!
情趣用品,情趣,A片,AIO,AV,AV女優,A漫,免費A片,情色,情色貼圖,色情小說,情色文學,色情,寄情竹園小遊戲,色情遊戲,AIO交友愛情館,色情影片,情趣內衣,情趣睡衣,性感睡衣,情趣商品,微風成人,嘟嘟成人網,成人,18成人,成人影城,成人圖片,成人貼圖,成人圖片區,UT聊天室,聊天室,豆豆聊天室 ,哈啦聊天室,尋夢園聊天室,聊天室尋夢園,080苗栗人聊天室,080聊天室,視訊交友網,視訊借錢,黃金,黃金回收,黃金價格,黃金買賣,當舖,中古車,二手車成人網站,成人影片,色情,情色網,情色,AV,AV女優,成人影城,成人,色情A片,日本AV,免費成人影片,成人影片,SEX,免費A片,A片下載,免費A片下載,做愛,情色A片,色情影片,H漫,A漫,18成人,情色電影,自拍,成人電影
ΑπάντησηΔιαγραφήπαρακαλείται θερμώς όποιος καταλαβαίνει , έστω και λίγο, το παραπάνω σχόλιο που μου έκαναν, να μου το εξηγήσει ελαφρώς, διότι εγώ είμαι τελείως βλάκας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ.
www.peugeotshow.com οι κατάλογοι
ΑπάντησηΔιαγραφήwww.classicrendezvous.com/France/French_parts.htm για εξαρτήματα, ιδίως ντεραγιέ
ελπίζω να το βρεις στο πρώτο site αλλιώς βλέπουμε
βοηθάει αν ξέρεις περίπου το έτος ή τη δεκαετία
δες το σήμα στο λαιμό
αν το λιονταράκι είναι ανάγλυφο βιδωτό είναι του '70
αν είναι ζωγραφιστό με άσπρο περίγραμμα του ΄80
σημείωσε και τον αριθμό πλαισίου να τον έχεις (στο σκελετό κάτω από τα πετάλια)
thanx alot for the sites.
ΑπάντησηΔιαγραφήθα πρέπει να πάω μακριά για να βρω το ποδηλατάκι, οπότε δε θα έχω άμεσα τον αρ.πλαισίου. Πάραυτα, το ανάγλυφο αλογάκι το θυμάμαι πολύ καλά - είμαστε συνομήλικοι...
Κοκό, είδα τo site,
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν είμαι και πολύ σίγουρος, αλλά το πρώτο μου ποδήλατο ήταν 100% το NS22 του 1972 σε πορτοκαλί (γενναίες τούμπες - μέχρι στη θάλασσα έχω μπει μαζί του!!!) και το επόμενο (με το οποίο πήγα στο νοσοκομείο) ήταν κατά 99% το PR10 του 1975. Τώρα που μιλαμε είναι κλειδαμπαρωμένα σε ένα υπόγειο στις Σπέτσες. Έχω χάσει εντελώς επαφή, και δεν έχω ιδέα αν τα φέρω εδώ πού μπορώ να τα φτιάξω και πόσο θα μου στοίχιζε. Αληθεια, από περιέργεια καθαρά, το PR10 πόσο θα έκανε αν το έπαιρνα σήμερα;
Σήμερα δεν φτιάχνονται πια αυτά τα ποδήλατα, υπάρχουν μεν ποδήλατα Peugeot από to 2006 αλλά καμία σχέση, μόνο κατ΄ όνομα. Ένα παλιό κουρσάκι δεν πιάνει πολλά, συνήθως 150-250 σε καλή κατάσταση, και ανεβαίνει ανάλογα με την μάρκα, τον τύπο και τι περιφερειακά έχει. Ειδικά στα Peugeot πιο σπάνια είναι τα PX10, αλλά δεν έχω ιδέα πόσο δίνονται. Μια καινούργια κούρσα σημερινών εταιρειών πάει από 400-750 και ανεβαίνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα το κόστος για να τα φτιάξεις εξαρτάται από την κατάστασή τους, και τι θες να βάλεις επάνω, προσωπικά έδωσα για λάστιχα, σαμπρέλες, σέλα, πετάλια, ταινία τιμονιού, φωτάκι, αντάπτορα τρόμπας και σαμπρέλα ρεζέρβα περίπου 100, και 17 τα εργατικά σ΄έναν καλό ποδηλατά που ήξερα από παλιά, αν το αποφασίσεις ειδοποίησε να σου πω. εξάλλου θα μπορούσες να του το πας και για μια εκτίμηση και μετά αποφασίζεις. ελπίζω πάντως ότι αφού τα είχες σε εσωτερικό χώρο δεν θα θέλει τίποτα ο σκελετός, δες πόση σκουριά έχει, αν είναι μερικά επιφανειακά σποτς δεν πειράζει, ίσως χρειαστούν μόνο τρίψιμο τα χρώμια, όπως έκανα εγώ (είχαν και αλμύρα από τη θάλασσα επάνω!).
ξέχασα
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι τακάκια στα φρένα!
ΕΓΩ ΒΓΑΙΝΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑΜΠΑΙΝΩ...ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΥ ΕΧΑΣΑ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΜΠΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΜΙΑ! ;P
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ
ΣΒΗΣΕ τον κινέζο χωρίς να πατήσεις κανένα κινέζικο, είναι ΙΟΣ και έπαθε ζημιά η Abbtha (παρεμπιπτόντως θέλει να την καλέσεις για καφέ!)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοκό μου καλημέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφήπως τον σβήνω τον κινέζο;
πατάω επάνω του; δε βλέπω κανένα "κουμπί" για ντιλίτ...
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφοφορίες του ποδηλάτου. Μόλις φτάσω στο σημείο να κάνω τις αλλαγές θα σε ενοχλήσω...
Ιός;;;;;;
με βλέπω να αλλάζω ανάρτηση...
Φιλιά.
Λοθάρα,
περίεργη η ζωή σήμερα.
(έχει και ac/dc s;hmera...)
filia!