Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009

Ο Μπάτμαν

Βροχερό βράδυ στη σκοτεινή γκόθαμ σίτι και ο Μπάτμαν εξαντλημένος από μια σειρά φάπες και κλωτσοπατινάδες, επιστρέφει κατάκοπος στο απάνεμο καταφύγιό του, με την καλή του, τον Άλμπερτ να τον περιμένει.
"Σκατά μέρα", αναφωνεί και ο Άλμπερτ του ανακοινώνει ότι έχει ήδη μεριμνήσει για αφρόλουτρο. Ξέρεις, αυτό των διαφημίσεων, με τα κεράκια σε διάφορα μήκη και πλάτη.
Πετάει τα σούπερ παπούτσια του στη σούπερ ντουλάπα (ας έμενε σε δυαράκι και θα σούλεγα εγώ) και, βαριεστημένος, πιάνει τη μούρη του, την πλαστική του μάσκα και τη βγάζει.
κάτω απ' τη μάσκα, ρυτίδες ("πω πω ρε πούστη, κουράστηκα, δεν είναι ζωή αυτή"), και ένα δέρμα που δε θα ζήλευε η Εστέ Λοντέρ.
Κοιτάει τη μάπα του στον καθρέφτη. Το δέρμα του τον φαγουρίζει.
"Μα πες μου ρε Άλμπερτ, τί σκατά χρειαζόμαστε τις μάσκες επιτέλους; σάμπως δεν ξέρουν ποιός είμαι;". "Και ο Κλάρκ Κεντ τα ίδια παράπονα έχει"...

Μάσκες, μάσκες, μάσκες!
Η ηδονή της ψευδωνυμίας, η απόλαυση του να ονειρεύεσαι τον άνθρωπο πίσω από τη μάσκα όπως θέλεις, όπως σε βολεύει. Εξιδανικευμένο, τέλειο.
Ποιός θα ήθελε ένα μπατμαν φρικιό, αξύριστο, με νυσταλέα μάτια και τη σπιρτάδα της αγελάδας - κι ας ήταν και σούπερ ήρωας, κι ας έσωζε όλον τον κόσμο.
Κακά τα ψέματα, οι μάσκες βολεύουν. Τους περισσότερους δηλαδή. Λίγοι θα άντεχαν το μπάτμαν με όλη την αηδία της καθημερινότητας επάνω του.
κατ' αρχήν, πως ξυπνάει ο μπατμαν, με ξυπνητήρι;
Πάει στο ΙΚΑ, στην Πολεοδομία περιμένει στην ουρά; δεν έχι ημιυπαίθριους στον πύργο του για νομιμοποίηση; Δεν του τελειώνει ποτέ η οδοντόπαστα;
Η λίστα είναι τεράστια.
και τελειώνει με την αποδοχή της γοητείας της μάσκας.
Δε σκοπεύω βέβαια να αναφερθώ σε όλες τις μάσκες της Ιστορίας.
Σκοπεύω να επικεντρωθώ στις ηλεκτρονικές μάσκες.
Σας μιλάω ως Χαρούμενο Πιπέρι. Κρατάω τη μάσκα μου δυνατά. άλλωστε, όταν μπαίνεις στο Μπλόγκερ και σου ζητάει το ψευδώνυμο που επιλέγεις, εκεί εγώ έμεινα σαστισμένος: Ποιά μάσκα θέλω να είμαι; τί θέλω να ντυθώ τις απόκριες; ποιός υπερ-ήρωας θάθελα πάντα να είμαι. (ο κάπτεν χουκ, πχ.;)

Μια μεγάλη ηλεκτρονική παρέα. Και μπορεί να γουστάρω τρελά τα γραφόμενα του Spy, π.χ., αλλά σίγουρα δε θα φανταζόμαστε ο ένας τον άλλονε χωρίς τις μάσκες, όχι;
Μπορεί και να κάνω λάθος. ίσως απλά "αλλάζει πίστα" η σχέση με τους συναδέλφους ψευδωνυμικούς . Όμως, ερωτώ: Δεν είναι πιο γοητευτικό ένα σούπερ ψευδώνυμο από το "Μητσάρας", "Αφροξυλάνθη", κ.ο.κ.;
Διαλέγουμε να παίζουμε το παιχνίδι με τους όρους που θέλουμε, μια που έχουμε την ελευθερία. Την οποία διαχειριζόμαστε κατά περίπτωση και κατά την κρίση μας.

"Ο Ουράνιος Ουρανός", "το τρυφερό πόδι", κλπ.

Άντε, πάω πάλι στο τίπι* μου!
Απολαμβάνω το Πιπέρι μου, που έχει πάλι (αμαν πια - δε βαρέθηκα ακόμη;) τρελά κέφια.

σας φιλώ όλους και όλες,
με την ευχή να περνάτε υπέροχες απόκριες, με χαρτοπόλεμους και σερπαντίνες!
Πάω να πασαλειφτώ με CounterPain να μην πονάει η μέση.





*βλ. Λούκυ Λουκ

13 σχόλια:

  1. @
    χαιρετώ σας !

    Μάσκα : η ελεύθερη συν οικία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. α ρε χαρούμενο πιπέρι...
    λες όλοι εδώ να είμαστε μπατμαν/γούμεν; τελικά βολεύει η μάσκα. για να ξεφύγεις από τη ζωή σου, για να αυγατίσεις τη ζωή σου, για να πνιγεί το παράπονό σου μέσα στην ανωνυμία, για να συγκαλέσεις κοινότητες ανθρώπων που δεν τις ενώνει τίποτε με σενα πέραν της μάσκας...
    γιατί η μάσκα δεν είναι και τόσο αθώα της ταυτότητας του καθενός μας!
    καμιά φορά είναι πολύ πιο φλύαρη της ταυτότητάς μας από το όνομά μας...

    υγ. να είχα κι εγώ έναν άλμπερτ να μου ετοίμαζε το μπάνιο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αμα θες ειναι μασκα. Εχει πολλες χρησεις. Τα πολυ ψαγμενα dark ονοματα οπως Angel_of_sorrow, Το_ksino_monima και αλλα τετοια, χτυπανε και γκομενακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τώρα να μού ΄λεγε κανείς ότι θα συστηνόμουν ως Κοκό σ΄ένα Χαρούμενο Πιπέρι...φάπα θα ΄τρωγε!
    πάντως εγώ συνήθως δεν φοράω μάσκα αλλά κράνος!
    (γιατί αργεί αυτός ο Άλμπερτ να φέρει το τσάι;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Quartier,
    καλημέρα σου!
    Η Μάσκα της Ελευθερίας και η Ελευθερία της Μάσκας,
    μια χαρά!
    Και διαλέγουμε συνοικία...

    Άμπι,
    "που δεν τις ενώνει τίποτε πέραν της μάσκας" - no further comment...
    τελικά δεν είναι κακό, είναι;
    Εμείς διαλέγουμε την απάντηση. Άρα για μένα, δεν είναι κακό. Είναι ένα παιχνίδι που παίζεται με άλλους όρους και άλλους παίκτες.
    Όσο για τον Άλμπερτ, εγώ, χωρίς παρεξήγηση, προτιμάω να είναι θηλυκού γένους.

    Ντετζεβού,
    δε φαντάζομαι έναν angel of sorrow να είναι π.χ. βαγγελάρας με τ' όνομα (πως να το κάνουμε - είμαι εντελώς προκατειλημμένος και μ' αρέσει)που να πρέπει να αραδιάζει δήθεν στίχους και τσιτάτα από ό,τι μπούρδα έχει μαζέψει, μπας και πηδήξει. Δεν είναι κατάντια; Άσε που με το που εκφέρω το όνομα angel of sorrow με πιάνει κατάθλιψη. "δυστυχισμένες μαλακίες" που λέει και ένας φίλος.
    Τί το ψαγμένο έχει κάτι τέτοιο, δεν ξέρω, θα σε γελάσω.

    Κοκό,
    1) τί χρώμα είναι το κράνος σου;
    2) έτσι όπως τοποθέτησες τις συστάσεις, μου θύμησες την Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων! Θαύμα παιδί μου! θαύμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα χαρούμενο Πιπέρι.
    Μου φαίνετε πως βλέπαμε το ίδιο όνειρο χθες το βράδυ, μόνο που στο δικό μου δεν υπήρχε o Άλμπερτ!

    Το κωλόπαιδο εκεί ήταν και τον έψαχνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. άσπρο! με γιαπωνέζικα ασημί σχέδια και λουλούδια με αερογράφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @
    καλή Σαρακοστή
    κι υπέροχη άνοιξη να έχετε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Coco,
    σχέδια manga? σούπερ μου ακούγεται!
    Είναι χαρούμενο, να υποθέσω...

    Quartier,
    και σεις το ίδιο! Η Κέρκυρα προχτές τσαντίστηκε που τη σχολίασα ως βροχερή, και βάλθηκε να μου αποδείξει το αντίθετο. Ήταν ηλιόλουστη κα φανταστική. Κάποια στιγμή θα τη ζήσω όχι μόνο χωμένος στα γιαπιά, αλλά και με χάζι παραλιακό με ουζάκι όπως πρέπει δηλαδή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ Κανένα,
    Πού είναι ο Άλμπερτ - Ο - Ε -Ο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. o Άλμπερτ είναι ο angel_of_sorrow και αυτη τη στιγμη που μιλάμε ψήνει ένα γκομενάκι aka pligomeni_anemona να πάνε για χταποδομεζέδες στην παραλία.

    καλή Καθαρή Δευτέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. DeadEnd μου,
    πολύ sorrow το κόβω το γκομενάκι...
    Περαστικά του του angel of bullshit.
    Φιλάρες νηστήσιμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν δεν κάνω λάθος,ο Oscar Wilde είχε πει(δε θα το πω ακριβώς, αλλά το ζουμί όπως το θυμάμαι),οι άνθρωποι πίσω από μάσκες είναι πιο πολύ ο εαυτός τους από τους ανθρώπους που δε φοράνε μάσκες.Κάπως έτσι.Το νόημα το πιάνεις..Το ίδιο πιστεύω κι εγώ.Κι ας απεχθάνομαι τις απόκριες.

    υγ.πάντως,δεν έριξα πολύ σκέψη όταν διάλεγα μάσκα εγώ ρε γαμώτο..δε θα ήταν απείρως πιο ενδιαφέρον κάτι σαν "ΠύρινηΛιβελούλα" ή κάτι τέτοιο; στερνή μου γνώση να σ'είχα πρώτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή