Παρασκευή, 22 Μαΐου 2009

Koρύβαντες


10 σχόλια:

  1. παρακαλείται θερμώς όποιος καταλαβαίνει , έστω και λίγο, το παραπάνω σχόλιο που μου έκαναν, να μου το εξηγήσει ελαφρώς, διότι εγώ είμαι τελείως βλάκας.
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. www.peugeotshow.com οι κατάλογοι
    www.classicrendezvous.com/France/French_parts.htm για εξαρτήματα, ιδίως ντεραγιέ

    ελπίζω να το βρεις στο πρώτο site αλλιώς βλέπουμε
    βοηθάει αν ξέρεις περίπου το έτος ή τη δεκαετία
    δες το σήμα στο λαιμό
    αν το λιονταράκι είναι ανάγλυφο βιδωτό είναι του '70
    αν είναι ζωγραφιστό με άσπρο περίγραμμα του ΄80
    σημείωσε και τον αριθμό πλαισίου να τον έχεις (στο σκελετό κάτω από τα πετάλια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. thanx alot for the sites.
    θα πρέπει να πάω μακριά για να βρω το ποδηλατάκι, οπότε δε θα έχω άμεσα τον αρ.πλαισίου. Πάραυτα, το ανάγλυφο αλογάκι το θυμάμαι πολύ καλά - είμαστε συνομήλικοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοκό, είδα τo site,
    δεν είμαι και πολύ σίγουρος, αλλά το πρώτο μου ποδήλατο ήταν 100% το NS22 του 1972 σε πορτοκαλί (γενναίες τούμπες - μέχρι στη θάλασσα έχω μπει μαζί του!!!) και το επόμενο (με το οποίο πήγα στο νοσοκομείο) ήταν κατά 99% το PR10 του 1975. Τώρα που μιλαμε είναι κλειδαμπαρωμένα σε ένα υπόγειο στις Σπέτσες. Έχω χάσει εντελώς επαφή, και δεν έχω ιδέα αν τα φέρω εδώ πού μπορώ να τα φτιάξω και πόσο θα μου στοίχιζε. Αληθεια, από περιέργεια καθαρά, το PR10 πόσο θα έκανε αν το έπαιρνα σήμερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σήμερα δεν φτιάχνονται πια αυτά τα ποδήλατα, υπάρχουν μεν ποδήλατα Peugeot από to 2006 αλλά καμία σχέση, μόνο κατ΄ όνομα. Ένα παλιό κουρσάκι δεν πιάνει πολλά, συνήθως 150-250 σε καλή κατάσταση, και ανεβαίνει ανάλογα με την μάρκα, τον τύπο και τι περιφερειακά έχει. Ειδικά στα Peugeot πιο σπάνια είναι τα PX10, αλλά δεν έχω ιδέα πόσο δίνονται. Μια καινούργια κούρσα σημερινών εταιρειών πάει από 400-750 και ανεβαίνει.
    Τώρα το κόστος για να τα φτιάξεις εξαρτάται από την κατάστασή τους, και τι θες να βάλεις επάνω, προσωπικά έδωσα για λάστιχα, σαμπρέλες, σέλα, πετάλια, ταινία τιμονιού, φωτάκι, αντάπτορα τρόμπας και σαμπρέλα ρεζέρβα περίπου 100, και 17 τα εργατικά σ΄έναν καλό ποδηλατά που ήξερα από παλιά, αν το αποφασίσεις ειδοποίησε να σου πω. εξάλλου θα μπορούσες να του το πας και για μια εκτίμηση και μετά αποφασίζεις. ελπίζω πάντως ότι αφού τα είχες σε εσωτερικό χώρο δεν θα θέλει τίποτα ο σκελετός, δες πόση σκουριά έχει, αν είναι μερικά επιφανειακά σποτς δεν πειράζει, ίσως χρειαστούν μόνο τρίψιμο τα χρώμια, όπως έκανα εγώ (είχαν και αλμύρα από τη θάλασσα επάνω!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ξέχασα
    και τακάκια στα φρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΓΩ ΒΓΑΙΝΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑΜΠΑΙΝΩ...ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΥ ΕΧΑΣΑ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΜΠΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΜΙΑ! ;P
    ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΒΗΣΕ τον κινέζο χωρίς να πατήσεις κανένα κινέζικο, είναι ΙΟΣ και έπαθε ζημιά η Abbtha (παρεμπιπτόντως θέλει να την καλέσεις για καφέ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοκό μου καλημέρα,
    πως τον σβήνω τον κινέζο;
    πατάω επάνω του; δε βλέπω κανένα "κουμπί" για ντιλίτ...
    Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφοφορίες του ποδηλάτου. Μόλις φτάσω στο σημείο να κάνω τις αλλαγές θα σε ενοχλήσω...

    Ιός;;;;;;
    με βλέπω να αλλάζω ανάρτηση...
    Φιλιά.

    Λοθάρα,
    περίεργη η ζωή σήμερα.
    (έχει και ac/dc s;hmera...)
    filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή