Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Πυγοραπισμός

Την ώρα που την πληκτρολογούσα, αναρωτήθηκα αν υπάρχει στο google.
Και δεν υπήρχε. Δεν υπήρχε, και ας είναι από τις παλιότερες λέξεις.
Σηκώθηκα, φανερά προβληματισμένος, και κατέφυγα στον παράδεισό μου.
Ο Μπαμπινιώτης δεν την έχει. Γουρλώνοντας τα μάτια μου (με απογοήτευσε;), έπιασα στα χέρια μου το Φυτράκη. Ξεφύλλισα ξεφυσώντας, ώσπου... τίποτα.
Έλα ρεεεεεε. Ε, καλά, θα δω και το βαρύ πυροβολικό.
Ο Σταματάκος, βαρύς στο χέρι μου, ΤΙΠΟΤΑ!

Και σας ρωτάω: εσείς γνωρίζεστε με την εξαίσια τούτη λέξη;
Γιατί εγώ φλερτάρω αρκετά μαζί της.

24 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εεεε, όχι κ λεξιπλάστης!
    Ο όρος είναι δοκιμότατος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έτυχε ποτέ να συναντηθούμε με την κυρία και δεν μου αρέσει η ιδέα να φλερτάρω μαζί της. Καθόλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το ότι εγώ βρήκα τη λέξη με την πρώτη προσπάθεια σημαίνει κάτι??? Και μάλιστα υπάρχει και ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο που αφορά στις βασικές ωφελειες του πυγοραπίσματος. http://students.ceid.upatras.gr/~akis/jotd30/0565.html
    Πρέπει να ομολογήσω όμως και να παραδεχτώ δημόσια πως εγώ αλλιώς το έλεγα! χαχαχα (είσαι ντιπ τρελός λέμεεεε!!!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Coffee mug,
    Καλά, δε χρειάζεται να φλερτάρεις υποχρεωτικά! Δεν πιέζουμε κανέναν!
    Από την άλλη, εγώ τη χρησιμοποιώ ως "χαριτωμένη" εκδήλωση διάθεσης για τιμωρία. Κάτι δηλαδή, που ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕ ΘΑ ΚΑΝΩ, αλλά που σε άλλους καιρούς θα χρειαζόταν να γίνει.

    Hypericum,
    Λυπάμαι που έχω να σκήσω τα γαλλικά μου από το 1987 (!), οπότε μα πιάνεις στ' αλήθεια αδιάβαστο!
    Θες να βοηθήσεις με αποσαφήνιση της θέσης σου;

    Λευκούλα,
    επανήλθες δυναμικά! Μ' αρέσεις!
    Και με την πρώτη βρε θηρίο;;;;;
    Θα κοιτάξω το άρθρο ΕΕΥΘΥΣ ΑΜΕΣΩΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λευκή - (κι άλλο σχόλιο),
    Διάβασα το άρθρο.
    Παρόλο που δε θα διαφωνήσω με τις θέσεις του γράφοντος,
    ο πυγοραπισμός, κατά την ταπεινή μου άποψη, είναι μια διευρυμένη έννοια που δεν περιορίζεται στην κρεβατοκάμαρα. Δεν είμαι -σε καμμία περίπτωση- συγγενής του Μαρκήσιου (ντε σαντ),αλλά, ναί, πιστεύω σε μία "διεύρυνση".
    Άντε, καλημέρα χωρίς ξυλιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΩΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΑ,
    ΣΥΓΝΩΜΗΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΤΕ ΓΥΡΩ-ΓΥΡΩ;:)

    ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟΣ ΠΟΥΡΙΤΑΝΙΣΜΟΣ!

    ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΑΠΛΟ, ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ... ΧΩΡΙΣ ΛΕΞΙΚΑ Κ.Λ.Π. ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ...

    Κ...ΣΚΑΜΠΙΛΟ(Α)

    ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ,
    ... ΑΛΑΤΟ-ΠΙΠΕΡΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. fessée=ξύλο στον πισινό
    [λέει το γαλλο0-ελληνικό λεξικό μου]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ντροπη τα χαστουκια στο κωλαρακι να εουν μια τοσο μετρια και "λιγη" λεξη για ονομα ;Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΛΑΤΟ-ΠΙΠΕΡO;

    Η "ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ"... ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ... ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΟΜΑΛΩΣ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. hypericum, fessee ακριβώς. (δεν έχω γαλλικό πληκτρολόγιο)

    happypepper δεν με πιέζετε. μου αρέσουν οι απόψεις που διαβάζω. Βλέπεις το ερμηνεύει αλλιώς ο καθένας μας. Υπάρχουν μικροδιαφορές στην έννοια που αποδίδουμε.

    Τελικά πάλι επέστρεψες με λέξη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. yeah baby!

    (παρακαλώ να σημειωθει οτι ο ενθουσιασμός μου που γνωρίζομαι με τη λέξη ειναι καθαρα γλωσσολογικής-λεξικολογικής φύσης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το σωστό είναι "πυγοράπισμα" όπως αναφέρουν κι οι προηγούμενοι σχολιαστές. Τώρα εσύ τι κόλλημα έχεις φάει, δεν το γνωρίζω ΚΙ ΟΥΤΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΩ! (αν, τώρα, ενδιαφέρεσαι για...πυγοράπισμα, έχω την MpinelikoMistress που ειδικεύεται σε τέτοιου είδους ξυλίκια! Πληροφορίες εντός!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν υπήρχε πυγοραπιστής, θα έπαιρνα έναν μεγάλο και θα σας άρχιζα!!!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παντοτινέεεεεεεε,
    Δεν πρόκειται απλά για κωλοσκάμπιλο! Κατ αρχήν πρέπει ο "δρών" να αποφασίσει αν πρόκειται για τιμωρία ή για παιχνίδι. Για να βλάψει ή για να απολαύσει. Ο ίδιος και ο άλλος.

    Hypericum,
    ευχαριστώ για τη διευκρίνιση. Διατηρώντας απόσταση από το αντικείμενο διευρύνεις τη σημασία και το ρόλο του. θα συμφωνήσω!

    Ντετζ,
    Διαφωνώ μαζί σου - η λέξη έχει μια κομψότητα που μπορείς να κατευθύννεις εξίσου αποτελεσματικά τόσο στο κωλοβάρεμα, όσο και σε μία επιθετική στεγνή και αυστηρή τιμωρία. Αν πάλι το κάνεις παιχνιδιάρικα (που είναι το αγαπημένο μου), τότε πάλι αλλάζει το σκηνικό. Είδες ποικιλία; ε;

    Παντοτινέ,
    Ζω για τις διευρύνσεις!

    Coffee,
    Η λέξη είναι η αφορμή - η σημασία είναι η ουσία. Και ξεκίνησα αναζητώντας τη σχέση του κόσμου με το αντικείμενο.
    Μιά που το αναφέρεις όμως, θυμάμαι τον πατέρα μου όταν μπήκα στηναρχιτεκτονική που με ρώτησε τί δώρο θα ήθελα. Περίμενε κάτι "αρχιτεκτονικό", και εγώ το ζήτησα το λεξικό του Σταματάκου!

    Dead End,
    Μια χαρά τα πάμε! Κάτσε λίγο να φωνάξω και το Μαρκήσιο που έχει βγει στο μπαλκόνι με την οικιακή βοηθό να κάνουν ένα τσιγάρο...

    GGKB,
    Δεν ξέρω αν είναι σωστότερο το πυγοράπισμα από τον πυγοραπισμό - μάλλον χρειαζόμαστε βοήθεια - yeah!

    Κανενα,
    Ο πυγοραπιστής είναι αυτός που πυγοραπίζει. Ένα ζήτημα που ανακύπτει είναι το όργανο του πυγοραπισμού - παλαιώτερα και παραδοσιακότερα, η βρεγμένη σανίδα.
    Τώρα η σανίδα εμένα δε με εμπνέει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΟΦΟΥ.....ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΤΙ ΔΕ ΒΡΗΚΑ. ΜΕΤΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΜΠΕΡΔΕΥΤΙΚΑ!! OΠΟΤΕ ΛΕΩ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΜΕΓΑΑΑΑΑΛΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑΑΑΑΑ
    ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ
    ΥΓ.PLEASE DON'T SPANK ME!!!! :ppPPpPPp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πυγολαμπίδα εκφρενής
    επυγοράπισε αλληνής
    τα λάμποντα οπίσθια
    πως εφωσφόριζαν χυδαίως
    και πώς το έφερεν βαρέως
    ότι έπνεε τα λοίσθια
    και δεν μετρούσε ουδόλως
    ο ισχνόφωτός της κώλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. XAXAXAXAXA XAΠI ΠΑΛΙ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ ΕΝ ΩΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ασε τωρα ρε λοθακι που μας το παιζεις και μη μου απτου να πουμε ;Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Loth aki,
    καλησπέρα σπανκ-σπουνκ!
    (είδες; εδώ απ' όλα έεχει ο μπαχτσές!)

    Coco,
    ρε γαμώτο, πάντα έεχεις μια κορυφαία απάντηση!
    με θαυμασμό στην κεφάτη σπιρτάδα σου - θα μας γράφεις από μπραζίλ;

    Ανώνυμε/ανώνυμη,
    Πάντα ονειρεύομαι, ειδικά εν ώρα εργασίας!

    Ντετζ,
    κατα ρχήν ευχαριστώ γιατο μέιλ - πολύ διαφωτιστικό...
    Όσο για το λοθάκι, εγώ μια χαρά την έχω ψυχολογήσει - σιγά μην είναι μη μου άπτου. Μια χαρά, όπως όλοι μας άλλωστε.
    Καλημέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή