Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

Η ώρα των γιαγιάδων!

Δε θυμάμαι αν σας το είπα, αλλά παρόλο το χαμό δουλειάς προσπαθώ, έστω μία φορά την εβδομάδα, να πηγαίνω πισίνα. Διάλεξα την πισίνα να είναι κοντά σστο γραφείο, οπότε εκεί, κατά τις 12.30-13.00, εξαφανίζομαι για μιά ωρίτσα και ...τσούπ! μπλούμ!
Έτσι και εχτές.
Φοράω το σκουφάκι μου (υποχρεωτικό), τα γυαλάκια μου, και λικνίζομαι ταχέως (μη φανταστείται μπρατσάκια, κουλούρες και τέτοια - τα κουβαδάκια μου τα έχω αφήσει στο γιαπί).
Και καθώς κολυμπάω, συνειδητοποιώ ότι βρίσκομαι μεταξύ 6-7 γιαγιάδων.
΄Ωριμες κυρίες στη χαρωπή ηλικία των 65-70-και άνωωωω!
Δε λέω - δεν έχω τίποτα με τις γιαγιάδες, αλλά, μόνο γιαγιάδες;
Δεν είμαι γιαγιο-φοβικός, αν και ξέρω πια ότι έχω μια ιδιαίτερη πέραση στις γυναίκες άνω των 50... (η καλή μου πέρσι ήθελε να με "ωθήσει" στο να κάνω "παρέα" με το αζημίωτο!!!).
Με τα σκουφάκια τους βέβαια. Θα ξέρετε ότι τα σκουφάκια των γιαγιάδων ανήκουν σε ξεχωριστή κατηγορία: τα "γιαγιαδέ", συνήθως με λουλουδάκια, ανάγλυφα, κλπ.

Αισθάνθηκα προς στιγμήν σα σε ταινία του Χίτσκοκ!
Τέλος πάντων. Ομολογώ ότι με γλυκοκοίταζε και ένα "ώριμο κορίτσι", εκεί, γύρω στα 50+ και όλο έμπαινε μπροστά μου με αποτέλεσμα να κάνω διαρκώς παράκαμψη στη διαδρομή μου.
Αν υπήρχε υποβρύχια κάμερα, θα σας έδειχνα σκηνές από ένα μάτσο γιαγιαδίστικα ποδαράκια να κάνουν γυμναστική και να "περπατάνε" μέσα στο νερό.
Πώς είναι η ρυθμική γυμναστική νερού; ε, καμμία σχέση!

Την καλημέρα μου! Μπονζούρ σε όλους!

10 σχόλια:

  1. Το έχει η ώρα. Αν πας κατά τις 10 το βράδυ θα έχει άλλου είδους ποδαράκια. Οπως και να έχει, μπράβο που το καταφέρνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να επισημάνω κάτι.
    Βρίσκεσαι στην Ελλάδα, Φεβρουάριο και πας πισίνα μεσημέρι. Ποιον περιμένεις να συναντήσεις δηλαδή; :)))

    Καλημέρααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άστα αυτά! Κρίση ζιγκολό σε έχει πιάσει και δε τα μασάω εγώ αυτά!
    βίντεο γιατί δεν έχει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Coffee,
    Στις 10 το βράδυ τα μόνα ποδαράκια που βλέπω είναι αυτά που μπαινοβγαίνουν με αυθάδεια στα όνειρά μου! Όπως και νά χει προσπαθώ...

    Λίλιθ ντήαρ,
    Δεν περιμένω - παρατηρώ...
    Και κάνω χάζι. Πλάκα έχουν τα λαστιχένια σκουφάκια!

    GGKB,
    δώσε μου την κάμερα, να σου τραβήξω το βίντεο! Όσο για τα ζγκολίκια, να μου λείπουν! (αν και θά βγαζα περισσότερα λεφτά, σίγουρα)

    Παντοτινέ,
    Όρνις σε πισίνα, πρώτη φορά ακούω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Bonjour και σε σένα... Καταπληκτικό! Αυτό με τα σκουφάκια με τρέλανε. Πρόσεχε οι περισσότερες είναι ντούρασελ... και δολοφόνοι (βλ. Αρσενικό και παλιά δαντέλα). Τώρα βέβαια τι περίμενες να βρεις στην πισίνα τέτοια ώρα; Τα ουρί του παραδείσου , αυτή την ώρα, λικνίζονται αλλού....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ γιατί έχω την εντύπωση ότι φταίνε τα γυαλάκια σου? χαχαχαχαχαχα

    Από την άλλη όμορφα θα περνάς…για να τα σκεφτείς όλα αυτά τα γιαγιαδίστικα συμβάντα…να τα γράψεις…να τα δημοσιεύσεις και να τους δώσεις λίγο από το χρόνο σου…

    Μπλουμ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σουλπισάκι,
    δεν αναζητώ ουρί: ουχί ουρί, αλλά απλά την ηρεμία μου!
    (πλάκα κάνω - μια χαρά είμαι, δεν παραπονιέμαι σε καμμία περίπτωση)
    Όσο για τα λικνίσματα, αποτελούν την κινητήριο δύναμη της Οικονομίας!

    Κοραλλένια μου,
    Δε δίνω καθόλου χρόνο στα γιαγιαδάκια - καλά νά ναι, δεν τα αποζητώ, καθ' όλου!
    Το μπλουμ όμως, μεγάλη υπόθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και του Σύμπαντος έρχομαι να προσθέσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. οι γιαγιάδες είναι πολύ cool και in. Executive summary conclusion μια χαρά περνάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή