Παρασκευή, 11 Φεβρουαρίου 2011

Διαγώνισμα

1.Τα ρώτησα για τη σημασία του φυσικού φωτισμού στη βυζαντινή αρχιτεκτονική και μου είπαν
"είχε μεγάλη σημασία το φυσικό φως για να μη χρησιμοποιούν ρεύμα"
...
...
!

2. Ρώτησα ένα παιδί (25 χρονών μαντράχαλο, στο β' έτος) το εξής απλό:
έστω ότι έρχεται ο ξάδερφός σου από τη μάνη στην αθήνα. έχετε ραντεβού στο κέντρο, και σου ζητάει να του δείξεις κάποια ωραία και σημαντικά νεοκλασικά κτίρια στο κέντρο, και έναν έλληνα αρχιτέκτονα του νεοκλασικισμού (έναν ζήτησα μόνον ο κακομοίρης).
Απάντηση:
θα τον πάω στον πειραιά που έχει ωραία. και θα σας πω ποιόν έλληνα ξέρω: τον Ερνέστο Τσίλλερ.

ΜΑ ΚΑΛΑ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ, ΔΕ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ;;;;;;;;

29 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!
    απάντηση: όχι βρε Πιπέρη μου, όχι, δυστυχώς.
    Ποιος να τους μάθει να σκέπτονται;
    Οι γονείς;(πλέον όχι, είναι απασχολημένοι) Τα σχολεία, όπου η παιδεία έχει αντικατασταθεί με την εκπαίδευση λες και τα παιδιά είναι σκύλοι; Εσύ προσπαθείς... Τα καταφέρνεις με κάποιους. Δεν είσαι και ο Σούπερμαν όμως.
    Σε φιλώ... μην το βάζεις κάτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ιστορία της τέχνης διδάσκεις? Τη Δευτέρα δίνω Ιστορία 3. Αμήν και ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. XAXAXAXAXAXA...!

    http://www.youtube.com/watch?v=SAS4U_pP3S0

    ΤΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ!
    ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δασκάλα είμαι, βέβαια σε παιδάκια 6-12 ετών, αλλά έχω επισημάνει ότι δε πρέπει να θεωρούμε τίποτα δεδομένο στην Παιδεία.
    Ναι, έχεις δίκιο, 25 ετών άνδρας ολόκληρος και ξεστόμισε μεγάλη ανοησία. Αλλά σε ρωτώ, αυτό το παλικαράκι, κάθισε ποτέ να ψάξει μια πληροφορία, να ανοίξει ένα λεξικό, να αναζητήσει διάφορες πηγές, να κάνει μια αυτοψία στο χώρο/μουσείο/κτίριο που τον ενδιαφέρει ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ;;;; πρόσεξε τι λέω: μόνος του!
    όχι.
    έχουμε μάθει να τους ταίζουμε ευκολία σε σημείο να είναι δεδομένο ότι τα ενδιαφέροντα και οι γνώσεις τους φτάνουν μέχρι εκεί που τους έχουμε κοντρολάρει να φτάνει.
    Έχω μαθητή που όταν διδάσκω καινούριο γραμματικό φαινόμενο στην τάξη και δε το έχει υπόψιν του κλαίει βοερά γιατί "δε μου το έχει πει ακόμα η μαμά μου!".
    Αυτός, δε ξέρει να μου πει από το χωριό του μέχρι τη Χαλκίδα ποια χωριά περνάει στη διαδρομή (μόλις 2!!!!!)
    Δεν του έχει πει κανείς κάτι παραπάνω από τα δεδομένα του, δεν έχει εικόνες, δε ψάχνεται, δεν έχει κίνητρο - αν θες- για να δει τι υπάρχει πίσω από το βουνό!
    όταν θα είναι και αυτός 20 ετών και φοιτητής θα νομίζεις ότι είναι βόδι, ενώ αυτός θα είναι απλά αδαής! :)
    Σε φιλώ, Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. βάζεις δύσκολα ερωτήματα.

    ας τους έλεγες πως είναι ο αρχιτεκτονικός ρυθμός του μαγαζιού που τραγουδαει ο ρέμος!

    ας τους ρώταγες ποια είναι τα πιο ιν κλαμπάκια της αθήνας.

    πας και ρωτάς τα λιγότερο σος!

    καλό σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ουφφφ

    σε καταλαβαίνω

    και συμφωνώ με τη Marionastro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όχι. Μάλλον θα πιστεύουν ότι δεν χρειάζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θεέ μου η άγνοια!!!

    @sarper?
    ρε άτομο ακόμη χρωστάς ιστορία 3???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά ρε γαμώτο δε βρέθηκε κανένας στο δρόμο τους που να κάνει την αρχή και να τους κινήσει σκέφτονται;
    Και το ερώτημα τρελοπίπερο είναι θα την εκάνεις εσύ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑμφίΡΡοπη,
    Δεν τα βάζω κάτω.
    ίσα ίσα, και το ξέρεις καλά.
    Και είναι χαρά μου να προσπαθώ να τους δώσω κίνητρο. Αλλά μέχρι ένα σημείο μπορώ να φτάσω. Δεν μπορώ και να μείνω σπίτι τους για να τους πείσω να σκέφτονται...

    Sarper ?,
    και συ ομοιοπαθής; υποψήφιος αρχιτέκτων; Το μάθημα το κάνει ακόμα ο Μπούρας (σιγά μην είναι ακόμα αυτός) - βρε, μπας και είναι η Μελίτα με τις γυαλούμπες?
    Καλως σε βρίσκω!
    (και καλή επιτυχία)

    Παντοτινέ μου,
    καλό κύριακο και στον πιο καλό το μαθητή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρια ον αστρο,
    τα νέα παιδιά όταν αναζητούν κάτι δε λένε: "πως να σκεφτώ για να το επινοήσω", αλλά: "πού θα το βρώ έτοιμο (στο ιντερνετ)".
    Για το είδος της εκπαίδευσης βέβαια, ουδείς λόγος.
    Αλλά δε με σκιάζει φοβέρα καμμιά. Υπάρχουν ακόμα αξιόλογοι (νέοι) άνθρωποι. Και ξεχωρίζουν, και σου δίνουν ελπίδα να συνεχίσεις.
    Απλά χρειάζεται να συνειδητοποιήσουν ότι με το δύσκολο δρόμο θα μπορέσουν να φτάσουν σε πιο ενδιαφέροντες (πνευματικούς) προορισμούς.
    Σε φιλώ και γω,
    Χάρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ποιός Μπούρας ρε? Δεν τον είχα ποτέ.
    Αλλά αυτή τη φορά τους έχω όλους στο χέρι μου.

    @Mahler
    Ναι τη χρωστάω αλλά τα δίνω ανακετεμένα τα μαθήματα. Εδώ έδωσα 6,8,9, ε, πότε θα δώσω τις αρχικές ιστορίες? Κι επίσης γίνεται να χεις περάσει 5Α και να χρωστάς Αποκαταστάσεις? Γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αχ ο Μπούρας, και πόσο τον τρέμουν ακόμη και τα ντουβάρια του Αβέρωφ χιχιχι. Αχ το 5Α πόσο τραγικό μάθημα????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρυάκι,
    δυστυχώς δεν μπορώ να τους ρωτήσω κάτι τέτοιο, γιατί δε γνωρίζω την απάντηση και δεν μπορώ να τους κρίνω.
    Λέω να αρχίσω να τα ψιλομαστιγώνω,, και αν χρειαστεί να χρησιμοποιησω μεθόδους του μαρκήσιου (ντε σαντ).
    Εσύ τί λες;

    Κιχλάκι,
    τα σκατοπαιδάκια με βγάζουν απ τα ρούχα μου!

    Λιλιθάκο,
    Προσπαθώ χρόνια να τους πείσω για το αντίθετο, και σε περίπου 5 στους 60 τα καταφέρνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαλεράκο,
    μακάριοι οι φτωχοί τω πνεύματι;
    ε;
    Για πες μου: εσύ τον γνώρισες το μπούρα;
    Τί είναι το 5α;
    πληζ, πληζ, τέλλ μι!

    Ρούλα μου,
    την κάνω την αρχή, εννοείται. και κάνω και την αρχή και τους πιέζω να κάνουν και τη μέση!
    Και για τους λίγους που την κάνουν την αρχή, αξίζει όσο τίποτε άλλο.
    Αλλά μου βγαίνει η ψυχή...
    (και το φχαριστιέμαι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σάρπερ,
    αποκαταστάσεις...
    με ποιόν;
    θυμάμαι ταξίδι στη σαντορίνη με τουλιάτο, κιρπότιν, ραυτόπουλο, κλπ και κάτι τρομερά μεθύσια με κρύο και αποτύπωση με φουλ κρύο σε υγρασία γαμάτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. το 5Α είναι η μελέτη και σχεδιαστική αποτύπωση παραδοσιακού οικισμού (μπλιάχ). Τον Μπούρα ως διδάσκοντα δεν τον πρόλαβα όμως και τώρα ακόμη βλέπω τον τρόπο που τον προσφωνούν "κύριε Καθηγητά" και οι γηραλέοι του Ιδρύματος και είναι να γελάς. Πρέπει να ήταν (όχι πως δεν το έχω ακούσει) τρομερά τυραννική μορφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αυτές οι αναζητήσεις του google φταίνε, έχουν δημιουργήσει μια σύγχιση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φυσικά και το γνωρίζω! Είσαι, εξ'άλλου, από τους ανθρώπους που έβαλαν λίγο μυαλό μες στο κεφάλι μου, κι αυτό από μόνο του είναι επίτευγμα.
    Ευχές για μία θαυμάσια νέα εβδομάδα, δημιουργική και όμορφη! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αν θες διαβασε την εκ βαθεων συγκλονιστικη εξομολογηση του Τηλεμαχου στο μπλογκ μου :

    http://anisixos.blogspot.com/2011/02/blog-post_12.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ...Χάρη σε λένε??

    μες στη χαρά κι αυτό,τίποτα δεν είναι τυχαίο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. αν βάλεις μια τύπισσα με μίνι και βαθύ ντεκολτέ, ίσως έχεις ελπίδες να παρακολουθούν και να ακούν αυτά που τους λέει.

    αν το στήθος του είναι τριχωτο και τα τακούνια σου κάτω από οκτώ εκατοστά, δεν έχεις ελπίδες ούτε αν τους βαλεις να τραβούν κουπί σε γαλέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. πέρασα για ένα γειά και για να σου αφήσω αυτή τη διεύθυνση που είμαι σίγουρη ότι θα εκτιμήσεις πάρα πολύ
    http://www.spitoskylo.gr/2011/02/14/worst-ever/

    όσο γι αυτά που γράφεις, τι να πω...υπομονή κ ίσως σώσεις καμιά τρίχα στο κεφάλι σου από αυτοκτονία μ αυτά που ακους ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χα χα! Σκέψη, σκέψη, τι είν΄αυτό; Να τους χαίρεσαι! Αλλά μην νομίζεις ότι εσύ έχεις μόνο αυτό το προνόμιο! (Να σε βλεπα πως θα αντιδρούσες όταν θα διάβαζες ότι οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι ήταν καλοί Χριστιανοί και πήγαιναν και άναβαν το κεράκι τους στις τότε εκκλησίες. ΄Η το άλλο ανάμεσα στους 12 Απόστολους ήταν ο Ιωάννης ο Πρόδρομος και ο Ιωάννης ο Βαπτιστής)... Εκεί να σε δω! Φιλιά! Καλό ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑΡΓΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΕΡΧΟΜΑΙ:)) ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΟΥ.
    ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΟΝΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ.ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΡΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Mahler ako,
    ο οικισμος ήταν πάντα ένα περίεργο θέμα και εγώ είχα τσακωθεί πολλές φορές. Αλλά είχε πλάκα!
    όσο για το Μπούρα, πράγματι ήταν ποοοολύ σχολαστικός. ΠΟλύ καλός επιστήμων, αλλά χωρίς καμμία δυνατότητα να μεταδώσει τη σημασία της αρχιτεκτονικής. Κρίμα η γνώσηη να μένει σε ένα κεφάλι.

    Κοκό μου,
    το γκούγκλ φταίει! Μόνο!
    Όλοι οι άλλοι είναι απλά θύματα. Και μεις οι χαζοί που προσπαθούμε να τους βάλουμε μυαλό.

    Αμφίπολη,
    με κάνεις και κο(σ)κινίζω!
    Καλή εβδομάδα και σε σένα!

    Ανήσυχε,
    διάβασε και πες γνώμη και μετά τα βρίσκουμε!

    Κιχλάκι,
    ναι, έτσι είναι,
    Λάμπω από Χαρά! Και χαίρομαι πολύ γι αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρυάκι,
    στη δική μου τη σχολή έχω σε κάθε τμήμα περίπου 32 κοριτσάκια και 3-4 αγοράκια, οπότε τα ντεκολτέ είναι τόοοοοσο αναμενόμενα, που δύσκολα κάνουν πλέον εντύπωση!
    Άσε που τα νέα παιδιά διαφορετικού φύλου έχουν πλέον περίεργη σχέση.
    έχουν αλλάξειλίγο τα πράγματα έτσι ώστε να μην κάνουν εντύπωση τα ίδια πράγματα με παλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μέρμυ μου,
    πολύ ενδιαφέρουσα η παρουσίαση που μου έστειλες. Πραγματικά, η ματαιοδοξία κορυφώνεται.
    όσο για τα μαλλάκια μου, μου πέφτουν όταν βλέπω τέτοιες μπούρδες.
    Και συνεχίζουν ακάθεκτα!

    Σουλπισάκι,
    όταν μπλέκουν τη Ρωμαϊκή Αρχιτεκτονική (300 π.Χ.-300 μ.Χ.)με τη Μπαρόκ αρχιτεκτονική της Ρώμης (1550-1650 μ.Χ.), τί να πω;
    όλα βράζουν στο ι΄διο καζάνι.
    Οπότε αυτό που λες δε μου κάνει εντύπωση.
    Κάνω υπομονη...

    Σκρουτζάκο μου,
    σε ευχαριστώ που πέρασες. Υπομονή κάνω και περιμένω.
    Και φέτος έχω πολύ καλύτερα παιδιά από πέρσι. Καλή εβδομάδα και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΠΕΡΑΣΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΓΙΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑVATAR.ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή