Παρασκευή, 30 Νοεμβρίου 2012

Εικαστικά Βασανιστήρια Δασκάλων (Ε.Β.Δ.)

Θές επειδή πάντα είχα ένα πρόβλημα διαχωρισμού της πραγματικότητας από το φανταστικό κόσμο,
Θές επειδή πάντα λάτρευα το σκίτσο,
θές επειδή πάντα πρόσεχα καλύτερα όταν σκίτσαρα,

Πάντως τις προάλλες ανακάλυψα τη χαρά των σπουδαστικών μου σημειώσεων.
Νάτες λοιπόν.

Ζήτημα 1 
Η μέθοδος διδασκαλίας ενδεχομένως να διέφερε από μάθημα σε μάθημα. Ενίοτε, χρειαζόταν να επιστρατευτούν "βοηθήματα" προκειμένου να "ησυχάσει" το αμφιθέατρο.

 Ζήτημα 2
Πώς να μάθεις Ιστορία της Τέχνης από έναν άνθρωπο που έμοιαζε έτσι;;;;
Όταν ήμουν φοιτητής, έμαθα 'Αλλες Τέχνες, Καλές, Κακές, δεν ξέρω. Πάντως αυτά που έλεγε δεν τα έμαθα ποτέ από αυτήν. (Καλά να είναι η Κυρία, τίποτα δε μας έμαθε. Εγώ τελικά έμαθα ιστορία της τέχνης από Άλλες Πηγές - δε σας λέω)
Ζήτημα 3
Αν δεν εξηγήσεις στο σπουδαστή τη χρησιμότητα του μαθήματος, γιατί να σε προσέξει;
Τοπογραφία κάναμε , αλλά,

 Χρειαζόταν λίγη πειθώ παραπάνω.

Ζήτημα 4
Δομική Μηχανική - Στατική. Το θέμα είναι να καταλάβεις τον τρόπο σκέψης.
Έκτοτε, ασκώ παρατεταμένα και ομοιόμορφα φορτία σε όλους τους γύρω μου. Σε κάποιους, ασκώ και σημειακά φορτία. Κάποιες σχέσεις μου έχουν ξεπεράσει το όριο διαρροής και έχουν ρηγματωθεί χωρίς δυνατότητα αποκατάστασης. Ενίοτε, και η δική μου Στατική Επάρκεια είναι συζητήσιμη.
Το θέμα είναι να μάθεις να σκέφτεσαι.

Ζήτημα 5
Η Αντοχή των Υλικών επίσης ήταν ενδιαφέρουσα. Δοκιμάσαμε τις αντοχές του διδάσκοντα. Τον διαμελίσαμε, δημιουργήσαμε τυπικά δοκίμια και δοκιμάσαμε την αντοχή του σε καταπονήσεις μηχανικές, θερμικές και χημικές.
Ειλικρινά, δε θυμάμαι αν άντεξε.

Σ.τ.Μ.
Για τις ημερομηνίες που αναγράφονται, ουδείς λόγος παρακαλώ!

Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2012

Μπλέ (Blues)

περνάω κόκκινο,
πίνω καφέ, και,
ονειρεύομαι πράσινο...

καλημέρα σας!